doprava ZDARMA

Reklamace

Kontakt pro reklamace
Tel.: 776 527 301
Email.: yenzde@yenzde.cz

Poškozená zásilka

Jestliže je zásilka na první pohled poškozená nepřebírejte- ji, zásilku nechte zaslat zpět. Pokud je to možné pořiďte fotku a zašlete ji na kontakt pro reklamace. Pokud to bude možné, připravíme mezitím nové zboží na opětovné odeslání.

Převzali jste zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce nebo po rozbalení zásilky?

V takovémto případě je důležité pořídit kvalitní fotodokumentaci zabalení zboží a poškození zásilky. Tuto dokumentaci zašlete společně s číslem objednávky nebo faktury na náš kontakt pro reklamace a dále postupujte podle postupu řešení dole dle jednotlivého přepravce.

Postup řešení u České pošty

Zásilku je nutné reklamovat nejpozději do následující pracovního dne na jakékoli pobočce České pošty. Nezapomeňte si vzít sebou občanský průkaz, fakturu a kompletní balení zásilky. Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody. Dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stáváte majitelem zásilky. Z tohoto důvodu veškerá vyjádření o výsledku reklamačního řízení pošta řeší přímo s Vámi. Dejte si pozor na včasné nahlášení škody. Jinak se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

 

Postup řešení u Zásilkovny

Reklamaci poškozené zásilky vyřešíme s přepravcem sami. Důležité je poškození nahlásit do následujícího pracovního dne ode dne převzetí zásilky. Jinak se vystavujete riziku zamítnutí poškození při přepravě. Poškození oznamte na náš kontakt pro reklamace. Ve zprávě uveďte číslo objednávky a pobočku vyzvednutí zásilky a do přílohy zašlete výše zmíněnou fotodokumentaci. Počkejte na kontakt od našeho obchodníka pro další postup řešení reklamačního řízení.

Reklamace zboží

V žádném případě nezasílejte reklamaci, bez předchozího ohlášení na kontakt pro reklamace. Neohlášené zásilky jsou zasílány zpět. Řiďte se dle postupu podání reklamace.

Postup podání reklamace

Vyplňte reklamační formulář dostupný ZDE. Zašlete ho na náš kontakt pro reklamace. Společně s fotodokumentací pokud se jedná o nepopsatelnou funkční vadu. Reklamované zboží důkladně zabalte a zásilku označte nápisem REKLAMACE. Zásilku můžete zaslat na naši adresu uvedenou pod textem. V tomto případě zašlete číslo zásilky na náš email uvedený v kontaktech pro nahlášení reklamací. Další varianta zaslání reklamovaného zboží je pomocí Reklamačního asistenta Zásilkovny. Zašlete vyplněný reklamační formulář na kontakt pro reklamace a vyčkejte na kontakt našim obchodníkem, který Vám zašle štítek na zásilku a tu pak předáte na jakékoli pobočce Zásilkovny.

Vrácení zboží do 14 dní

Možnost vrátit zboží do 14 dnů se týká zboží nerozhaleného i rozbaleného, ale nepoužitého a nepoškozeného. Takovéto zboží důkladně zabalte a přiložte číslo nebo kopii daňového dokladu a číslo vašeho účtu, na který Vám zašleme peníze za vrácené zboží zpět. Adresa pro tyto zásilky je uvedená pod textem. Nezapomeňte zaslat číslo zásilky na náš kontakt pro reklamace. Zásilky neohlášené nepřebíráme.

 

Adresa pro zaslání reklamací a vrácení zboží:

Ing. Michal Ferjančič

U Dubu 481

373 12 Borovany